Boho green make-up wil kwalitateitsvolle, natuurlijke, biologische make-up voor iedereen bereikbaar maken. De make-up wordt gemaakt met respect voor de natuur. Het merk houdt rekening met de impact op de planeet en de gevolgen voor de toekomstige generaties. Een van de grote inspiraties voor het merk is de flower power periode: vrijheid en één worden met de natuur rondom je heen. Het merk biedt een groot assortiment aan vegan make-up aan die wij dan ook met trots aanbieden in ons assortiment.

Natuurlijk

De producten van het merk zijn gecertificeerd, biologisch en natuurlijk, zonder af te zien van kwaliteit, pigmentatie, kleur of houdbaarheid. Alle kleuren van het assortiment zijn verkregen uit natuurlijke pigmenten. Er worden geen synthetische kleurstoffen gebruikt, parabenen, siliconen, minerale oliën enz. Het merk draagt het Cosmetique bio label, dat wordt toegekend aan een product en garandeert de toewijding van de producent om ecologische en biologische producten te fabriceren die voldoen aan de technische en ethische criteria die vervat zijn in het charter. Bovendien wordt het aangeraden door de Slow Cosmetic Association, dat pleit voor een gezondere schoonheid, uw garantie dus voor schone formules en gehouden beloften.

Geëngageerd

  • Oververpakking wordt aangepakt: De producten hebben geen blister of andere overbodige verpakkingen. Ook wordt er voor de verpakking voor een ecodesign gekozen en wordt er gewerkt met materialen die op een verantwoorde manier zijn geproduceerd. 100% van het hout dat wordt gebruikt, komt uit duurzaam beheerde bossen.
  • Lid van 1% For The Planet: 1% For The Planet is een wereldwijde filantropische beweging waarin bedrijven, consumenten en non-profitorganisaties samenkomen. De bedrijven beloven om 1% van de omzet te schenken aan een non-profitorganisatie die zich inzet voor ecologische of maatschappelijk welzijn.
  • Ondersteunt de stichting Nature Pour Homme: Een stichting die werkt aan een wereld die eerlijk is, de natuur ondersteunt en het welzijn van de mens respecteert. Het primaire doel is om gedragsveranderingen te versnellen en tegelijkertijd oplossingen voor een meer ecologsiche maatschappij te promoten.

Diervriendelijk

Het merk draagt het strenge "One Voice" logo. Er wordt dus niet getest op dieren, of geëxporteerd naar China waar dierproeven verplicht zijn. Op een paar producten na (die we niet aanbieden) is het assortiment ook vegan en bevat het dus geen dierlijke bestanddelen of bijproducten.

 

Volgende producten zitten in ons assortiment:

Sorteer op
© 2018 - 2020 MonJuju | sitemap | rss